PORADA ON LINE - data: 23.10.2020
Jest możliwa.





Moje doświadczenie (póki co) jest takie, że klienci jednak wolą poradę udzieloną osobiście.





Jednakże w sytuacji, gdy są daleko od Kancelarii lub z innych względów nie mogą się spotkać „przełamują się” i porada on line wychodzi na dobre, bo sprawa jest załatwiona. Podobnie otwarte na poradę „na odległość” są osoby (najczęściej młode), które wylicytowały poradę w aukcji charytatywnej i nie mieszkają w pobliżu.





Miło mi było ostatnio usłyszeć po około 15 minutowej telefonicznej rozmowie „uspokoiła mnie Pani”, „teraz już wiem”.





Dokumenty zawsze można dosłać o ile są potrzebne do analizy sprawy – mailem.





Urozmaiceniem dla mnie jest klientka z USA, Australii czy Irlandii. Zawsze przy okazji mogę popytać jak się tam żyje, podróżuje itp.
<< Powrót